Wednesday, September 30, 2009

What is ClickBank...



Terdapat kira² 10,000 produk di niagakan disana yang anda boleh promosikan sendiri dalam perbagai bentuk dan anda akan diberi komisen tertentu bg setiap jualan yang melalui link affiliate yand anda miliki aka "hoplink".

ClickBank adalah satu web yang boleh dianggap kepada ‘gedung besar’ produk digital. Di dalamnya terdapat kira-kira 10,000 pencipta produk yang menjual produk-produk digital dalam laman web ini, antaranya pakej grafik, ebook, video tutorial, skrip, software dan sebagainya.

Tetapi mengapa clickbank ini kurang popular pada suatu masa dahulu, ini kerana laman web ini telah dtutup buat sementara waktu tetapi telah dbuka smula kepada rakyat malaysia on april 08, dimana ramai yang berpusu-pusu untuk mendaftar disana dengan harapan untuk melakukan penjanaan wang daripada sistem ini tetapi ramai diantara mereka melakukan kesilapan dan akhirnya tiada sebarang pulangan ini.

Untuk mengetahui cara² yang perlu dilakukan sebelum mengaktifkan diri anda didalam keluarga clickbank, sila melayari link website iklan saya ini...harap ia dapat membantu rakan² sebelum memulakan sesuatu yang belum anda pasti...

No comments:

Post a Comment